POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE NR 2/2024z dnia 08.04.2024 r.
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Anny w Radziłowie zaprasza do składania ofert na zadanie pn. „Renowacja ołtarza w kościele pw. św. Barbary w Kramarzewie – etap I”, dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – II edycja
- ZAMAWIAJĄCY:
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Anny w Radziłowie
Kościelna 5,19-213 Radziłów
NIP: 719-11-81-742
REGON:040036573 - TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
- Do niniejszego postępowania zakupowego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
- Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO).
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.) i ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.)
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie prac konserwatorskich przy zabytku ruchomym stanowiącym wystrój i wyposażenie kościoła pw. św. Barbary w Kramarzewie, gm. Radziłów zgodnie z pozwoleniem Podlaskiego Konserwatora Zabytków z dnia 17-11-2023 r. nr Ł.5144.15.2023.II. stanowiącym załącznik nr 3 do postępowania zakupowego oraz Programem prac konserwatorskich stanowiącym załącznik nr 4 do postępowania zakupowego.
- Zakres prac konserwatorskich obejmuję odnowienie następujących elementów:
- Zwieńczenia ołtarza głównego;
- Gzymsu górnego ołtarza głównego;
- Części centralnej ołtarza głównego;
- Elementów konstrukcyjnych ołtarza głównego.
- Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy prawo budowlane, przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi,), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
- Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym.
- Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
- Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę.
- Długość okresu gwarancji jakości na materiały i roboty Zamawiający określa na okres 60 miesięcy.
- Odbiory robót (częściowe i ostateczne) dokonywane będą przez przedstawiciela Zamawiającego przy udziale Wykonawcy.
- WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
45453000-7 – roboty remontowe i renowacyjne. - SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Publikacja postępowania zakupowego nastąpi poprzez umieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego: parafia.radzilow.pl oraz na stronie internetowej Gminy Radziłów: www.radzilow.pl - HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Termin realizacji zamówienia: w terminie 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Doświadczenie w zakresie realizacji projektów zbliżonych do projektu będącego przedmiotem postępowania:
- Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac konserwatorsko-restauratorskich w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków.
- Dysponowanie kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac:
- osoby posiadającej kwalifikacje określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2023 r., poz. 840 ze. zm.) wraz ze złożeniem zobowiązania, że osoby te faktycznie będą uczestniczyć w realizacji prac w przypadku wyboru oferty.
- Ocena spełniania wymogów w zakresie określonym w podpunkcie 1.1. będzie się odbywać na zasadzie: – spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (lista zrealizowanych prac wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania – np. w formie protokołów odbioru, referencji, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora, oświadczeń itp.)
- Ocena spełniania wymogów w zakresie określonym w podpunkcie 2.1. będzie się odbywać na zasadzie: – spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów (dane wskazywanej osoby/wskazywanych osób wraz z kopią dokumentów potwierdzających kwalifikacje).
- Doświadczenie w zakresie realizacji projektów zbliżonych do projektu będącego przedmiotem postępowania:
- KRYTERIUM OCENY OFERT:
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto – 100%
Sposób przyznawania punktacji:
C = (C min / C o.b. ) x 100
gdzie:- C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
- C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
- C o.b. – cena oferty badanej
- Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
- Cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia należy określić w formie ryczałtu, łącznie z podatkiem VAT w obowiązującej wysokości.
- Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto – 100%
- TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY:
- Ofertę należy złożyć do dnia 09.05.2024 r., do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego (Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Anny w Radziłowie, 19-213 Radziłów, ul. Kościelna 5), pocztą lub drogą elektroniczną na e-mail: filochowski@wp.pl zatytułowaną „Oferta na renowacje ołtarza w kościele pw. św. Barbary w Kramarzewie – etap I”.
- Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania wraz z wymaganymi w rozdziale VII dokumentami. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów w określonym terminie.
- INFORMACJE OGÓLNE:
- Zamawiający odrzuca ofertę:
- której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym,
- złożoną po terminie (liczy się data wpływu).
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów.
- Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
- Osoba do kontaktu:
Jarosław Filochowski, tel. 604-781-632, filochowski@wp.pl . - Rozstrzyganie sporów. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
- Zamawiający odrzuca ofertę:
Załączniki: