Oferta pracy na stanowisku ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego z dnia 2018-06-11
WÓJT GMINY RADZIŁÓW
ogłasza nabór
kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. obrony cywilnej i zarzadzania kryzysowego
Nazwa i adres jednostki :
Urząd Gminy Radziłów
Plac 500-lecia 14
19-213 Radziłów
- Określenie stanowiska urzędniczego:
ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego – ½ etatu - Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość obsługi komputera na poziomie co najmniej dobrym.
- Wymagania preferowane w stosunku do kandydata:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawa i zagadnień związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy w zakresie obrony cywilnej, zarzadzania kryzysowego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych,
- odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, kreatywność, zaangażowanie, punktualność;
- umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom motywacji i gotowość do pracy w niestandardowych godzinach dostosowanych do potrzeb sytuacji kryzysowych,
- znajomość topografii Gminy Radziłów.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
- opracowywanie planów i programów szkolenia obronnego, a także organizowanie szkolenia i prowadzenia dokumentacji szkoleniowej,
- tworzenie struktur obrony cywilnej,
- opracowywanie i aktualizacja planu operacyjnego funkcjonowania Gminy w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa Państwa i w czasie wojny, opracowywanie tabeli realizacji zadań operacyjnych w Gminie w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa Państwa i w czasie wojny,
- opracowywanie kart realizacji zadań wynikających z tabel operacyjnych,
- sporządzanie i aktualizacja dokumentacji planistycznej w zakresie przygotowania głównego stanowiska kierowania,
- opracowywanie i aktualizacja planu przygotowania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne, planu zabezpieczenia sanitarno-epidemiologicznego Gminy, opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji stałego dyżuru,
- planowanie i prowadzenia kontroli w jednostkach organizacyjnych Urzędu z zakresu realizacji zadań obronnych,
- opracowanie oraz aktualizacja planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowej,
- organizacja systemu wykrywania i alarmowania oraz ostrzegania Gminy,
- prowadzenie i aktualizacja bazy danych Szefa OC,
- opracowanie oraz aktualizacja planu zarzadzania kryzysowego Gminy,
- koordynowanie, dokumentowanie pracy gminnego zespołu zarzadzania kryzysowego i aktualizacja planu operacyjnego ochrony przed powodzią , prowadzenie gminnego magazynu przeciwpowodziowego,
- współdziałanie z organami prawa i porządku publicznego w zakresie bezpieczeństwa na terenie gminy, koordynacja działań w zakresie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy służbami , inspekcjami i strażami a starostą,
- planowanie potrzeb materiałowych i środków finansowych na realizację zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,
- realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza Gminy oraz kierownika referatu.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
Praca administracyjno-biurowa, na piętrze budynku Urzędu Gminy. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy z wiązane z pracą przy komputerze.
Umowa o pracę w wymiarze – ½ etatu
Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.
- Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych , wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- życiorys- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopie poświadczone za zgodnść z oryginałem przez kandydata dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, dyplomy, certyfikaty),
- kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór,
- oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia” zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. Nr 902 z późn. zm. )
- oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych o treści :
Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym że:- Administratorem moich danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Gmina Radziłów z siedzibą w Radziłowie, e-mail: sekretariat@gminaradzilow.pl.
- W sprawach związanych z moimi danymi osobowymi mogę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych , e-mail: mpientkowski@nanocom.com.pl
- Dane moje będą przetwarzane tylko w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.
- Dane mogą być udostępniane dla celów zadań ustawowych.
- Dane moje nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
- Dane będą przechowywane trwania rekrutacji i usuwane po ustaniu potrzeby.
- Mam prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczeniu przetwarzania.
- Mam prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Przysługuje mi prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Data i podpis kandydata ubiegającego się o zatrudnienie
Kserokopie złożonych dokumentów aplikacyjnych musza być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Oświadczenia, list motywacyjny i CV muszą być podpisane własnoręcznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Radziłów lub pocztą na adres: Urząd Gminy Radziłów , Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów z dopiskiem „Konkurs na stanowisko ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego ” w terminie do dnia 21 czerwca 2018 roku do godz. 1200. .
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Radziłowie po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Radziłów oraz na tablicy informacyjnej UG Radziłów , Plac 500- lecia 14, 19-213 Radziłów.