Oferta pracy na stanowisku Kierownika USC z dnia 2018-02-16

Wójt Gminy Radziłów

ogłasza nabór

kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze  Kierownika USC

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Radziłów
Plac 500-lecia 14
19-213 Radziłów

  1. Określenie stanowiska urzędniczego :

Kierownik USC – pełny etat

  1. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. posiadanie:
      1. dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
      2. dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznanego w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art. 191a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. z 2016 r. poz.1842, z późn. zm.) albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub,
      3. dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
    5. posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
  1. Wymagania preferowane w stosunku do kandydata:
    • znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o zmianie imienia i nazwiska, ustawy Kodeks rodziny i opiekuńczy, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności:
    • znajomości obsługi komputera, w tym znajomość oprogramowania do obsługi USC;
    • odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, zaangażowanie, punktualność;
    • umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,
    • dyspozycyjność poza godzinami pracy oraz w dni wolne od pracy.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
    1. dokonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego;
    2. wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa;
    3. przyjmowanie oświadczeń koniecznych do uznania ojcostwa;
    4. przyjmowanie oświadczeń małżonków dotyczących nazwiska dziecka;
    5. przyjmowanie oświadczeń małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska, które nosił przed zawarciem małżeństwa;
    6. poświadczenie na wniosek osoby przekładającej zagraniczny akt stanu cywilnego dotyczą lub osoby mającej interes prawny, dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego;
    7. wydawanie na żądanie sądu, prokuratora, osoby której akty stanu cywilnego dotyczą lub osoby mającej interes prawny, dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego;
    8. kompletowanie i przechowywanie dokumentów zbiorowych dotyczących aktów stanu cywilnego,
    9. dokonywanie uzupełnień aktów stanu cywilnego;
    10. wydawanie z rejestru stanu cywilnego:
      1. odpisów zupełnych i odpisów skróconych aktów stanu cywilnego;
      2. zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby;
      3. zaświadczeń o stanie cywilnym;
    11. dokonywanie transkrypcji zagranicznych dokumentów stanu cywilnego;
    12. dokonywanie odtworzenia treści zagranicznego dokumentu stanu cywilnego;
    13. organizowanie uroczystości wiązanych z jubileuszami pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości okolicznościowych,
    14. prostowanie błędów w aktach stanu cywilnego,
    15. nanoszenie przypisków i wzmianek w aktach stanu cywilnego,
    16. uznawanie zagranicznych orzeczeń sądowych w sprawach cywilnych,
    17. migracja aktów z ksiąg papierowych do Bazy Usług Stanu Cywilnego (BUSU),
    18. aktualizacja danych w rejestrze PESEL,
    19. występowanie o nadanie numeru PESEL w związku ze sporządzeniem aktu urodzenia,
    20. sporządzanie miesięcznych sprawozdań dla Urzędu Statystycznego i innych urzędów,
    21. prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych.
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

Praca administracyjno-biurowa, na parterze budynku Urzędu Gminy. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.  Stanowisko pracy z wiązane z pracą przy komputerze.

Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu.

Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.

  1. Dodatkowe informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych , wynosi poniżej 6%.

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    1. wypełniony kwestionariusz osobowy,
    2. życiorys- curriculum vitae,
    3. list motywacyjny,
    4. kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    5. kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem   dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, dyplomy, certyfikaty),
    6. kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
    7. zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
    8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór,
    9. oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    10. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw  publicznych,
    11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Radziłów lub pocztą na adres:  Urząd Gminy  Radziłów , Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów   z dopiskiem   „ Konkurs na stanowisko Kierownika USC ”  w terminie do dnia 28 lutego  2018 roku  do godz. 1545. .

Aplikacje, które wpłyną  do Urzędu Gminy  w  Radziłowie po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej  Gminy Radziłów  oraz na tablicy informacyjnej UG  Radziłów , Plac 500- lecia 14, 19-213 Radziłów.

Wójt Gminy Radziłów

Krzysztof Milewski 


Informacja o wynikach naboru

Skip to content