Oferta pracy

WÓJT GMINY RADZIŁÓW

Poszukuje pracownika na stanowisko ds. inwestycji  – umowa na zastępstwo

Główne obowiązki:

  • przygotowywanie i opracowywanie wniosków aplikacyjnych o zewnętrzne dofinansowanie realizowanych zadań inwestycyjnych gminnych,
  • planowanie, przygotowywanie i realizacja inwestycji własnych, zleconych i  powierzonych ze środków własnych, środków krajowych oraz środków zagranicznych,
  • kompletowanie dokumentów rozliczeniowych w poszczególnych inwestycjach ze środków własnych, krajowych i zagranicznych,
  • przygotowanie i nadzór inwestycji budowlanych, realizowanych z budżetu gminy lub innych pozyskanych przez gminę środków,
  • rozliczanie nakładów ponoszonych na inwestycje oraz występowanie z wnioskami o należny ich zwrot ( projekty realizowane ze środków UE),
  • współpraca w zakresie inwestycji realizowanych przez stowarzyszenia i związki, których członkiem jest Gmina,
  • współdziałanie w opracowywaniu wieloletnich programów inwestycyjnych i strategicznych Gminy Radziłów,
  • współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji,
  • sporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem obowiązków

Wymagane wykształcenie i staż:

  • minimum średnie, mile widziane wyższe – preferowane techniczne z zakresu budownictwa lub kierunków pokrewnych,
  • mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku,

Wymagania niezbędne:

  • znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji przepisów z zakresu:
    • ustawy Prawo Budowlane,
    • ustawy  Prawo Zamówień Publicznych,
    • ustawy o samorządzie gminnym,
    • ustawy KPA,
    • ustawy o finansach publicznych,
  • umiejętność analizowania dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej,
  • znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych,
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • rzetelność, terminowość i odpowiedzialność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV oraz list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie   z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.  o ochronie danych osobowych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji ulegną zniszczeniu”,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty należy złożyć  osobiście lub przesłać pocztą ( w zamkniętych kopertach) na adres : Urząd Gminy Radziłów, Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów z dopiskiem :      Stanowisko ds. inwestycji – umowa na zastępstwo   w terminie do 23 stycznia 2018r.

Więcej informacji można uzyskać pod numerem tel. 86 273 71 10  Elżbieta Dymecka –zastępca Wójta.